AYYA

29 Kasım 2014 Cumartesi

Bir Aşk Hikayesi: Parfümler

  Evet,bir parfüm delisi olduğumu söylersem yanlış olmaz heralde. Özellikle bi Terazi burcu olarak sık sık parfüm değiştirme isteğim oluyor, fakat bazıları var ki değişmezler listemi oluşturuyorlar. İşte benim listem;

1. Narciso Rodriguez for her Edp
  İlk olarak 3 sene öncesinde tanıştım kendisiyle,rüyamda buram buram kokup uyandığımda alma ihtiyacı hissettirmiş bir parfüm olarak kendisi bir numaradır benim için.
Tepe notası: Gül ve şeftali
Kalp notası: Amber,misk
Dip notası: Sandalağacı,paçuli





2. Givency Ange Ou Demon Le Secret Edp
   Eğer bir numarama iki parfüm koyabilecek olsaydım diğeri de Givency olurdu. Bu parfümle de üstteki parfümü aldığımda yanında verilen hediye testerların içinde tanıştım (satış görevlisine teşekkürü bir borç bilirim). 
İçerik: Yeşil çay, İtalyan kış limonu, şakayık, yasemin, nilüfer, paçuli, sarı odun, beyaz misk.
Dipnot: İlk şişemi İtalya'dayken aldım,ne ironi değil mi:P



3. Michael Kors Glam Jasmine Edp
  Evet,yine bir edp! Edt ler bana fazla kalıcı gelmediğinden tercihlerim her zaman edp den yana olmuştur. Bu parfüm ise çok sevdiğim arkadaşım Ayşe'nin kokusudur. Kendisi İtalya'ya gelmemden bir gün önce yine buram buram kokmuş ve sonrasında bir şişesini bana vererek sevindirmiştir (şu an boş şişeyle baş başa kaldım tabi). Kendisi alınacaklar listemde üst sıralardadır.
Tepe notası: Beyaz çiçekler
Kalp notası: Yasemin,turunçgil harmanı
Dip notası: Sandal ağacı



4. Chanel Coco Mademoiselle Edp
  Klasik Chanel kokularından çok daha farklı ve genç yaş grubuna hitap ettiğini düşündüğüm bir koku. Bu parfüm de alınacaklar listemde, şu an tester larla yetiniyorum:) 
Tepe notası: Portakal çiçeği, mandalina
Kalp notası: Yasemin, Türk gülü, ylang ylang
Dip notası: Paçuli, misk



Benim vazgeçilmez parfümlerim bunlar. Ve her zaman katıldığım bir söz vardır: "Kokunuz imzanızdır."
Sevgiyle kalın:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder